+48 600 95 83 93

+48 603 56 56 00

kp@kuklinscyphotography.pl

Jeśli:

1. masz potrzebę pogłębiania zapamiętywalności swojej marki

2. chcesz angażować swoich odbiorców

3. pragniesz wzmacniać wiarygodność firmy

 

Będziesz potrzebować zdjęć swojego przedsiębiorstwa, pracowników, wydarzeń.

 

Dlaczego?

Wykorzystywanie zdjęć na stronach internetowych, w tekstach reklamowych, oraz wszelkich materiałach promocyjnych znacznie wpływa na zapamiętywalność treści. Potwierdzają to badania prowadzone w nurcie psychologii poznawczej – jeśli teksty zaopatrzone są w korelujące z nimi obrazy poruszają zupełnie inne obszary ludzkiego mózgu i łatwiej są przyswajane.*

 

W dobie portali społecznościowych okazuje się, że fotografie są niezbędne. Posty na Facebooku zawierające zdjęcia przyciągają 57% więcej fanów i są 7 razy częściej komentowane, niż same teksty.**

 

Zdjęcia w biznesie – obojętnie czy drobnego przedsiębiorcy, salonu fryzjerskiego, grupy handlowców, czy załogi wielkiej korporacji – sprawiają, że firma przestaje być anonimowa. To z kolei przekłada się na jej wiarygodność. 

 

 

Proponujemy:

W zakresie naszych usług znajduje się fotografia biznesowa. Uwieczniamy ważne wydarzenia z historii Państwa firmy: konferencje, targi, spotkania z VIP’ami, szkolenia, wydarzenia artystyczne, imprezy kulturalne.

 

Zajmujemy się robieniem zdjęć reklamowych oraz portretów biznesowych.

 

Posiadamy studio do fotografii produktowej (namioty bezcieniowe, oświetlenie studyjne). W Internecie decyzje o zakupie produktu podejmuje się przede wszystkim dzięki profesjonalnie wykonanym zdjęciom. Proponujemy: packshoty, zdjęcia z tłem, aranżacje. Zawsze jesteśmy otwarci na Państwa propozycje.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

* Maria Kierach, Bartosz Ogonowski (2012). Wpływ ilości informacji i atrakcyjności wizualnej prezentacji na zapamiętywanie prezentowanych treści, E-mentor, 1 (43).Tomasz Maruszewski (2002). Psychologia poznania. Sposoby rozumienia siebie i świata. Gdańsk: Gdańskie Wydawnictwo Psychologiczne.

** http://komputerwfirmie.gazeta.pl/itbiznes/1,54786,11845505,Slowa__ktore_angazuja_uzytkownikow_Facebooka.html

facebook